Skulle ju bara…

Knallade in på Hööks på hemvägen. Behövde ett bett modell mindre till minishettisen. Och det skulle jag inte ha gjort. Inte nog med att det inte fanns nåt lämpligt bett. Det var dessutom 50% rabatt på diverse bra-att-ha-saker. Går liksom stick i stäv med gårdagens inlägg och årets Rensa-i-röran-projekt.

Mitt enda försvar är att jag nog faktiskt behöver en hjälm. Särskilt med tanke på att hästen och jag gick omkull i förra veckan och klarade oss med blotta förskräckelsen. Grimskaft går alltid åt och ett hönät har jag planerat att köpa länge men inte kommit till skott. De gröna stallbootsen var väl det enda helt onödiga men de var sköna – och gröna. Men nu är det åter till ordningen: planerade inköp och fortsatt rensning.

fynd

Lämna en kommentar

Filed under Lantliv

Kommentera

