Ännu en utmaning #crop100

En utmaning för bra för att tacka nej till. Nu tjuvstartade jag redan i början på året med mitt Rensa i röran-projekt men det gör ju inget att få lite extra inspiration. Dessutom är jag helt övertygad om att jag lätt kan göra mig av med ytterligare 100 saker under året. Skaparnas egna ord om utmaningen:

Crop100 är ett projekt. Eller en utmaning. Eller en livsstil, beroende på hur du väljer att se det. Det handlar om att göra sig av med materiella ägodelar och frigöra mentalt och fysiskt utrymme för att minska röran i sitt liv. Det handlar också om att utforska vad alla prylar och ägodelar gör med oss, vårt samhälle och vår miljö.

Läs mer in utmaningen på Bisonblog och DN. Och glöm inte att använda taggen #crop100 om du bloggar eller twittrar.

Lämna en kommentar

Filed under Lantliv

Kommentera

