Utmaning #Blogg100 (28)

Drygt 1/4 av utmaningen #Blogg100 som startades av Fredrik Wass är avklarad och hittills tuffar det på. Har hittat många nya intressanta bloggar med olika inriktningar. En utmaning i utmaningen är  också att försöka bli bättre att kommentera dvs att lämna ett spår när man läst nåt spännande. Lätt att glömma men synd när någon lagt tid på att skriva något roligt, spännande, intressant eller sorgligt.

Har också funderat på mitt eget skrivande och inser att min blogg är ganska spretig. Här hamnar allt möjligt och lite till som händer i min omgivning och sånt som berör. Men inte allt. Och jag tror faktiskt att den ska få fortsätta att var spretig. Vi trivs ihop – min spretiga blogg och jag.
Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

2 kommentarer

Filed under Lantliv

2 responses to “Utmaning #Blogg100 (28)

  1. chatrinesl

    Jag gillar ‘spretigheten’, det blir så personligt och lättsamt även när du tar upp allvarliga ämnen.
    Det känns att det är DU och dina känslor, åsikter och det gör den intressant.

    Fortsätt spreta!

Kommentera

