Tävlingsdags

Nu tycker jag det är dags att tävla igen – det var länge sen! Vad sägs om Josefin Ekmans härliga bok ”Pyssel de Luxe”. Inte för att jag är särskilt pysslig men jag skulle gärna vilja bli och jag älskar böcker med pyssel och hantverk så jag tänker absolut passa på att tävla hos Nublu.

Sen har jag tack och lov välsignats med åtminstone en bakintresserad son (och då menar jag alltså att han gärna bakar både kladdig chokladkaka, bullar och ljuvlig sockerkaka och ingenting annat). Tänkte att han kunde börja med kakor också och Hemma hos Klara kan man vinna pepparkaksformar från butiken Klara färdiga gå.

Lämna en kommentar

Filed under Tävlingar & annat skoj

Kommentera

