Dagens outfit

Den här snygg t-shirten hittade jag hos Therese som bl a bloggar om hur det är att gå på naturbruksgymnasium  – tack för tipset! När LRF dessutom varit kloka nog att även ta fram både ett antal snygga färger samt dammodell också så blir jag riktigt sugen. Den här skulle nog P bli ännu snyggare i även om han förmodligen tycker att ordet ”Dräng” eller möjligtvis ”Slavarbetare” skulle passa bättre. Behöver jag tillägga att det är lite mycket just nu? Trasiga bilar, hönshus som ska byggas, fårskiljning – you name it. Hur som helst – en svart arbetsbyxa och bekväma kängor till denna så är man klädd för det mesta inklusive besök av stadsbor.

6 kommentarer

Filed under Lantliv

6 responses to “Dagens outfit

  1. Lilltroll

    Åh, den var snygg! Gillar färgen! Och du har rätt, dräng Och/eller slavarbetare skulle också finnas i urvalet. Låter som det är mycket nu! Jo, livet på landet vet du 🙂
    Ha en bra dag trots allt som ska göras!

  2. Jenny

    Visst är färgen läcker – funderar på en matchande till mig med texten ”Slavdrivare”… 😀

  3. Snygg! Måste nog köpa en var till mina föräldrar. De är ju trots allt bönder – skogsbönder. 😀

    Hojta till när dräng och slavdrivare kommer ut. Då ska jag köpa varsin till mig och maken. Vem som får vilken låter jag vara osagt… 😉

  4. Ni får väl turas om… 😀

  5. hahaaa…det skulle jag ju ha på jobbet, de hade dött! Tror jag ska inhandla den!

    Titta in hos mig, du har en utmaning.

  6. Utmaning – så spännande! Då har jag något att göra i morgon också… 🙂

Kommentera

