Tiden går fort när man har roligt

För ganska exakt 3,5 år sedan så befann jag mig i Bunn dock inte ensam utan med ett styck blivande make, en liten son (stora sönerna åkte skridskor på Bunnsjön strax intill) och två goda vänner tillika vittnen. En kall, solig och fantastisk vacker dag var det – och minnesvärd. Det känns som i går men sen tittar jag på lilla sonen och inser att det var inte riktigt i går även om han, i egenskap av sistfödd son, alltid kommer att vara min bebis. Fördel med att gifta sig i smyg? Tja man slipper svensexa och möhippa – tack och lov – inte riktigt min grej. För er som nu faktiskt tycker att sånt är kul kan jag rekommendera ett besök på sajten Bröllopslycka.

Bunns Kapell

Bunns Kapell

6 kommentarer

Filed under Lantliv

6 responses to “Tiden går fort när man har roligt

  1. Marie

    Inte slapp vi vare sig möhippa eller svensexa när vi gifte oss i smyg minsann….
    Jag har alltid fått höra att det blir än värre om man smyger iväg och gifter sig.
    / Må gott!

  2. Vi är inte gifta än, men vi vill båda två. I nästan allt är vi eniga i det vanliga livet, men när det gäller bröllopet, så har vi olika åsikter. Jag vill helst att vi ska göra det lite i smyg, men Anders tycker att det är synd och att släktingarna blir besvikna. Och! säger jag, det är väl inte släktingarna som ska gifta sig. Jaja, vi får väl se hur det blir.

  3. Vi kompromissade – bröllop i smyg och sen partaj för släkt & vänner en tid efter. Gick alldeles utmärkt! 🙂

  4. Mie

    Vi smet till Göteborg och gifte oss!!
    Inte helt uppskattat av min arma moder som ansåg sig NÄSTAN få hjärtsnörp!!!*skrattar*

  5. Jenny

    Ja det var ju faktiskt ännu värre – vi höll oss åtminstone hemma. Min mors kommentar är numera klassisk: men såå brukar du ju inte göra! 😀

Kommentera

